Platební systém EVE.CHARGE

Díky EVE.CHARGE mohu přijet k nabíjecí stanici, naskenovat QR kód, zaplatit a nabíjet. Celý proces netrvá více než 30 vteřin.
Jiří Papoušek, majitel Tesly, stálý zákazník EV EXPERT
Pro koho je určena služba EVE.CHARGE?
EVE.CHARGE je vhodná pro všechny, kdo chtějí svou nabíjecí stanici poskytovat uživatelům za úplatu. Je ideální pro veřejné provozování nabíjecích stanic.
Jak EVE.CHARGE funguje pro provozovatele?
- Provozovatel připojí nabíjecí stanici k systému Web Serveru a k platební bráně EVE.CHARGE
- Nastaví tarify, které chce nabízet svým zákazníkům
Jak EVE CHARGE funguje pro uživatele?
- Zákazník naskenuje QR kód či vybere nabíjecí stanici ze seznamu
- Připojí elektromobil k nabíječce
- Vybere si tarif
- Po úspěšné platbě se zahájí nabíjení

Výhody EVE CHARGE
- Jednoduché přihlášení pomocí QR kódu
- Možnost nastavení vlastních tarifů
- Platba platební kartou
Technické specifikace
EVE CHARGE | Ostatní systémy | |
Přihlášení | Pomocí emailu | Potřeba předchozí registrace či nutnost mít staženou aplikaci |
Doba od | v řádu vteřin | v řádu minut |
Uživatelé | kdokoliv | Pouze registrovaní uživatelé se staženou aplikací |
Tarify | provozovatel si je může nastavit | Diktované distributorem |
Často kladené otázky
Platba
1. Jakým způsobem se za EVE CHARGE platí a kolik stojí?
EVE CHARGE je první tři měsíce bezplatné, aby si každý mohl vyzkoušet, zda mu vyhovuje.
Po uplynutí tří měsíců je platební brána zpoplatněna měsíčním poplatkem podle výše transakcí, počtu nabíjecích portů a toho, zda má zákazník zájem o online přehled.
Zákazník obdrží měsíční vyúčtování.
2. Platí se jednorázově či každý měsíc?
Platební brána EVE CHARGE je zpoplatněna částkou 149 Kč měsíčně v případě jednoportové nabíječky. U dvouportové nabíječky je měsíční poplatek 249 Kč.
Pouze online přehledy stojí u jednoportové nabíječky 69 Kč a 109 Kč pro dvouportové nabíječky měsíčně.
Poplatek za transakci je 5%.
Lokální dohled nabíječek je zdarma. Ke každé nabíječce nabízíme 3 měsíční zkušební lhůtu zdarma.
3. Jsou zmíněné ceny konečné?
Všechny námi uvedené ceny jsou konečné.
Zákaznická podpora
1. Za jakých okolností mohu systém EVE CHARGE reklamovat?
V případě, že Vám nebude EVE CHARGE správně fungovat, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu. Naši technici s Vámi jakékoliv problémy budou řešit, dokud nebudete zcela spokojeni.
2. Jak rychle mohu očekávat odpověď od zákaznické podpory v případě, že něco nebude fungovat?
Zákaznická podpora EV EXPERT je dostupná od 9 do 17 hodin v pracovní dny. V případě komplikovanějších případů mohou naši technici pomoci vyřešit problém i mimo obvyklou pracovní dobu. Pokud je problém urgentní doporučujeme zavolat na naši infolinku +420 722 689 252.
3. Pokud zjistím, že nabíjecí stanice s EVE CHARGE není pro mě, mohu ji vrátit?
Ukončení využívání platební brány EVE CHARGE je možné s měsíční výpovědní lhůtou.
Vracení nabíjecí stanice EVECUBE C se řídí platnými podmínkami českého právního řádu.
Technické specifikace
1. Jaké protokoly využívá nabíjecí stanice s platební bránou EVE CHARGE?
Nabíjecí stanice EVECUBE C používá protokol OCPP 1.6. OCPP (Open Charge Point Protocol) je aplikační protokol pro komunikaci mezi nabíjecími stanicemi a centrálním systémem správy pro síť nabíjecích stanic.
Komunikace platební brány EVE CHARGE probíhá pomocí internetového připojení.