Nabíjecí technologie

Kompaktní AC nabíjecí modul s plně integrovaným proudovým chráničem typu B a spínacími prvky, které usnadňují instalaci a výrazně šetří místo a náklady na dodatečné ochranné prvky.

Koupit

Nabíjecí technologie

Absolutní bezpečnost

Nabíjecí modul Commander obsahuje proudový chránič typu B na detekci stejnosměrného zbytkového proudu až do 6mA, čímž zajišťuje absolutní bezpečnost elektromobilu. Zařízení též sleduje napětí v reálném čase, úniky střídavého i stejnosměrného proudu a teplotu.

Evropský produkt

Commander je vyvíjen a vyráběn v České republice. Splňuje evropské normy IEC.. a dle potřeb zákazníka má certifikaci buď IP20, IP54 či IP67.

Vlastnosti commanderu

  • Spolehlivost

    Spolehlivost

  • Výkon

    Výkon

  • Odolnost

    Odolnost

Funkce commanderu

Offline autorizace, podpora OCPP protokolu, Web server, Power steering module umožňující

  • Power Steering

    Power Steering

    Omezení výkonu nabíjecí stanice podle vytížení elektroinstalace

  • Load Balancing

    Load Balancing

    Umožňuje rozložení nabíjecího výkonu mezi více nabíjecích portů

  • Propojení s chytrým modulem

    Propojení s chytrým modulem

    Nabízí možnost ovládání externím modulem (OCPP, webová správa)

Podpora protokolu OCPP při propojení s chytrým modulem umožňuje

  • Reporting

    Reporting

  • Vzdálená správa

    Vzdálená správa

  • Autorizace přes mobilní telefon

    Autorizace přes mobilní telefon

Často kladené otázky

Platba

1. Platí se jednorázově či každý měsíc?

Chytré funkce jsou součástí nabíječky EVECUBE C a jsou již obsaženy v ceně zvolené konfigurace.

2. Jsou zmíněné ceny konečné?

Za nabíjecí stanici spolu s chytrými funkcemi je platí jednorázově při jejím objednání. Jediná služba, která se platí měsíčně je platební brána EVE CHARGE.

Zákaznická podpora

1. Za jakých okolností mohu nabíjecí stanici s chytrými funkcemi reklamovat?

V případě poruchy či nefunkčnímu zařízení bez mechanického poškození je možné nabíjecí stanici zaslat na reklamační řízení. Vhodný postup je nejlpepší při zjištění problému kontaktovat naši zákaznickou linku a pokusit se s techniky vyřešit problém na dálku. 

2. Jak rychle mohu očekávat odpověď od zákaznické podpory v případě, že něco nebude fungovat?

Zákaznická podpora EV EXPERT je dostupná od 9 do 17 hodin v pracovní dny. V případě komplikovanějších případů mohou naši technici pomoci vyřešit problém i mimo obvyklou pracovní dobu. Pokud je problém urgentní doporučujeme zavolat na naši infolinku +420 722 689 252.

Technické specifikace 

1. Jaké protokoly využívá nabíjecí stanice s chytrými funkcemi?

Nabíjecí stanice komunikuje s ostatními stanicemi a s jinými objekty pomocí protokolu OCPP.

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info