Chytré funkce

Nová generace nabíjecích stanic s chytrými funkcemi vhodná pro veřejný a komerční provoz.

Zjisti více

Jediná nabíjecí stanice na trhu, která dokáže sladit potřeby Vašeho elektromobilu a domácnosti.

Karel Míšek, ComElectric

Load Balancing

Dokáže rozdělit nabíjecí výkon mezi dva elektromobily, díky čemuž je vhodný především do firem s větším elektrickým vozovým parkem či pro veřejné provozování.

Web Server

Chytrá aplikace Web server umožňuje mít snadný přehled o spotřebě jednotlivých uživatelů, vzdálenou autorizaci a celkové statistiky a jejich export.

RFID autorizace

RFID čipy umožňují snadnou identifikaci jednotlivých uživatelů a autorizaci jejich přístupu k nabíjecí stanici.

Podpora platební brány EVE CHARGE

Platební brána EVE CHARGE je určena pro všechny veřejné provozovatele nabíjecích stanic, kteří díky ní mohou určit pro své uživatele různé tarify. Uživatelé potřebují pouze načíst QR kód.

Podpora protokolu OCPP

Díky protokolu OCPP dokáží nabíjecí stanice komunikovat se všemi dodavateli energie a provozovatel si tak může vybrat tu nejvýhodnější možnost.

 

 OCPP

 

Připojení k síti

Stanice vytváří vlastní Wi-Fi hotspot, který umožňuje dálkové ovládání nabíjecí stanice pomocí mobilního telefonu.

  • Samostatná síť

    Samostatná síť

    V tomto režimu nabíječka vytvoří wifi přístupový bod, pokud se k této wifi připojíte dostanete se k ovládacímu panelu nabíječky (hotspot).

  • Wi-Fi klient

    Wi-Fi klient

    Nabíjecí stanice bude připojena k vaši Wi-Fi síti. Je nutnévyplnit SSID (název Vaši Wi-Fi sítě) a heslo.

  • Ethernet

    Ethernet

    Připojení ethernetového kabelu do lokální sítě.

Pro koho je nabíjecí stanice s chytrými funkcemi vhodná?

Nabíjecí stanici s chytrými funkcemi ocení všichni, kteří chtějí umožňovat veřejné nabíjení

  • Restaurace

    Restaurace

  • Hotely

    Hotely

  • Nákupní střediska

    Nákupní střediska

  • Provozovatelé parkovišť a autosalónů

    Provozovatelé parkovišť a autosalónů

Často kladené otázky

Platba

1. Jsou zmíněné ceny konečné?

Všechny uvedené ceny jsou vždy konečné. Chytré funkce, které jsou součástí nabíjecí stanice EVECUBE C, se platí v rámci základní ceny. Jediná funkce, která se platí měsíčně, je platební brána EVE CHARGE.

Zákaznická podpora

1. Za jakých okolností mohu nabíjecí stanici s chytrými funkcemi reklamovat?

V případě zjištění vad či závad na nabíjecích stanicích nebo jejich funkcí, je nutné kontaktovat naši technickou podporu a po domluvě a neumožnění dálkově nabíjecí stanici opravit je potřebné stanici zaslat na naše sídlo v rámci reklamace. 

2. Jak rychle mohu očekávat odpověď od zákaznické podpory v případě, že něco nebude fungovat?

Zákaznická podpora EV EXPERT je dostupná od 9 do 17 hodin v pracovní dny. V případě komplikovanějších případů mohou naši technici pomoci vyřešit problém i mimo obvyklou pracovní dobu. Pokud je problém urgentní doporučujeme zavolat na naši infolinku +420 722 689 252.

3. Pokud zjistím, že stanice s chytrými funkcemi není pro mě, mohu ji vrátit?

Před zakoupením nabíjecí stanice doporučujeme kontakovat naši technickou podporou a veškeré Vaše požadavky sdělit našim kolegům. 

Naši zákazníci

Technické specifikace 

Jaké protokoly využívá nabíjecí stanice s chytrými funkcemi?

Naše nabíjecí stanice podporují protokl připojení OCPP. Díky protokolu OCPP dokáží nabíjecí stanice komunikovat se všemi dodavateli energie a provozovatel si tak může vybrat tu nejvýhodnější možnost.

Partneři

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info

POPUP