Nabíjení pro domácnost
Řešení pro Vaši domácnost od EV Expert
Kdy je vhodné pro domácnosti zvolit nabíjecí stanici s modulem Power Steering?
Power steering umožňuje sladit potřeby domácnosti s nabíjením auta tak, aby se nepřekročil rezervovaný příkon a nevypadly pojistky. V případě, že je jistič na 32A a v domácnosti běží nějaké spotřebiče, nabíjecí stanice nabíjí pouze takovým proudem, aby chod domu zůstal zachován, zapne-li se další spotřebič, nebíjení se omezí a v případě, že některý spotřebič svou práci ukončí, tak se nabíjecí výkon pro elektromobil zvýší.
Kdy zvolit nabíjecí stanici s modulem pro load balancing?
Jedná se o modul, který umožňuje dvěma nabíječkám rozdělit se o jeden přívod energie. V případě, že na dvouportové stanici nabíjí pouze jedno auto, nabíjí plným výkonem. Ve chvíli kdy se připojí druhý elektromobil, je celkový přívod rozdělen tak, aby se nabily obě dvě vozidla.
1. Výběr nabíjecí stanice
Výběr vhodné stanice závisí na potřebách každého klienta a na tom, jaké funkce od nabíjecí stanice vyžaduje a zda ji chce pro domácí či veřejné využívání.
2. Doručení nabíjecí stanice
Nabíjecí stanice jsou dělány na míru přesně dle potřeb klienta. Výroba a dodací lhůta jsou přibližně 6 - 8 týdnů.
3. Instalace nabíjecí stanice
V případě potřeby se na nás neváhejte obrátit ohledně výběru vhodného místa, kam nabíjecí stanici umístit.
Rádi zajistíme i samotnou instalaci či povinnou revizi.
Často kladené otázky
Doprava a platba
1. Do kterých zemí je doprava zdarma?
Doprava je zdarma do většiny zemí EU při objednávce nad 150 EUR. V případě nabíjecích stanic bude objednávka do těchto zemí vždy zdarma.
Do ostatních zemí stojí poštovné v závislosti na výši objednávky 12 - 29 EUR.
2. Jak dlouho trvá doručení?
Po objednání nabíjecí stanice EVECUBE je dodací lhůta přibližně 6 - 8 týdnů do zemí EU. Tato doba se ale může prodloužit v případě zvolení příplatkových modulů nebo většího množství nabíjecích stanic.
3. Je možná sleva při objednání většího množství nabíjecích stanic?
Slevy není problém domluvit individuálně. V případě, že byste měli zájem o větší množství nabíjecích stanic, neváhejte nás kontaktovat.
4. Je v ceně zahrnuto DPH, clo a další poplatky?
Ano, veškeré ceny jsou konečné pro země EU. V případě ostatních zemí je třeba počítat s případnými celními poplatky.
5. Doplácí se za updaty firmwaru?
Všechny updaty jsou během záruční doby zdarma. Po uplynutí záruční doby jsou za příplatek.
Zákaznická podpora
1. Mohu stornovat předobjednávku?
Ano, pokud se nejedná o zakázkovou výrobu EVECUBE s připlatkovými moduly, pak je stornování předobjednávky je možné.
2. Za jakých okolností mohu EVECUBE reklamovat?
Na všechny nabíjecí stanice se vztahuje nadstandardní záruční doba 36 měsíců, či je možné si přiobjednat prodlouženou záruku na 60 měsíců. Během této doby je možné reklamovat jakýkoliv nedostatek dle záručních podmínek.
3. Jak rychle mohu očekávat odpověď od zákaznické podpory?
Zákaznická podpora EV EXPERT je dostupná od 9 do 17 hodin v pracovní dny. V případě komplikovanějších případů mohou naši technici pomoci vyřešit problém i mimo obvyklou pracovní dobu. Pokud je problém urgentní doporučujeme zavolat na naši infolinku +420 722 689 252.
4. Je možné brandovat nabíjecí stanice na míru?
V případě objednání více nabíjecích stanic je možné domluvit individuální grafiku a vzhled jak u nabíjecích stanic, tak i u softwaru.
Rádi Vám zodpovíme Vaše dotazy
Rádi Vám odborně poradíme s každým Vaším dotazem, připravíme nabídku na míru. Neváhejte se na nás obrátit.
-
Po - Pá: 8 - 17 hod
-
Odpovíme do 24 hod
-
Po - Pá: 9 - 16 hod